Your browser is out-of-date and some of the website features may not work properly.

Update your browser to use this website in a safer, faster and easier way.

Update your browser

On siepomaga.pl we use cookies and similar technologies (own and from third parties) for the purpose of, among others, the website proper performance, traffic analysis, matching campaigns, or the Foundation website according to your preferences. Read more Detailed rules for the use of cookies and their types are described in our Privacy Policy .

You can define the preferences for storing and accessing cookies in your web browser settings at any time.

If you continue to use the siepomaga.pl portal (e.g. scroll the portal page, close messages, click on the elements located outside messages) without changing privacy-related browser settings, you automatically give us the consent to letting us and cooperating entities use cookies and similar technologies. You can withdraw your consent at any time by changing your browser settings.

Szansa na lepsze jutro!

Elena Kołowrotkiewicz
Campaign finished
Campaign goal:

Roczna rehabilitacja

Campaign organiser: Fundacja CERTUS
Elena Kołowrotkiewicz, 8 years old
Kalisz, wielkopolskie
Zespół Aspergera
Starts on: 17 April 2020
Ends at: 04 June 2020

Campaign description

Elena ma już 6 lat, ale jej codzienność nie wygląda tak, jak innych zdrowych dzieci w tym wieku. Dwa lata temu u dziewczynki zdiagnozowano zespół Aspergera i od tamtego momentu trwa nieustanna walka o jej przyszłość. Z innymi dziećmi łączy ją jedno - jest wesołym, lubiącym się bawić dzieckiem, poza tym wymaga rehabilitacji i specjalistycznych zajęć, które cały czas dają nadzieję, że w przyszłości będzie samodzielnym człowiekiem, który bez większego problemu będzie mógł sobie poradzić z różnymi przeciwnościami losu. Ta szansa na dobrą przyszłość kosztuje jednak bardzo dużo. Koszt rocznej rehabilitacji to sumy, których jej rodzice nie są w stanie udźwignąć. Pomóż! 

You are reading the archived version of the campaign.

The content may contain out-of-date information about the Person in need.

Follow important campaigns