Your browser is out-of-date and some of the website features may not work properly.

Update your browser to use this website in a safer, faster and easier way.

Update your browser

On siepomaga.pl we use cookies and similar technologies (own and from third parties) for the purpose of, among others, the website proper performance, traffic analysis, matching campaigns, or the Foundation website according to your preferences. Read more Detailed rules for the use of cookies and their types are described in our Privacy Policy .

You can define the preferences for storing and accessing cookies in your web browser settings at any time.

If you continue to use the siepomaga.pl portal (e.g. scroll the portal page, close messages, click on the elements located outside messages) without changing privacy-related browser settings, you automatically give us the consent to letting us and cooperating entities use cookies and similar technologies. You can withdraw your consent at any time by changing your browser settings.

Na huśtawce marzeń

Campaign photo
Campaign finished

Na huśtawce marzeń

430,00 zł ( 10.75% )
Donated by 23 people
Campaign organiser: Fundacja Mam Marzenie
Opole, opolskie
Starts at: 15 April 2012
Ends at: 22 July 2012

Campaign result

Niedziela 21 października już od rana zapowiadała się pracowicie. Fundusze zostały zebrane, jednak spełnienie marzenia Patrycji na tym się nie skończyło. Potrzeba było dużo czasu, aby deski i gwoździe nabrały kształtu upragnionego placu zabaw.

Punkt 13:00 ekipa zjawiła się w domu dziewczynki. Miejsce na plac zabaw dawno zostało wybrane, więc panowie od razu zabrali się do pracy, aby zdążyć zanim zapadnie zmierzch. Patrycja cały czas nadzorowała pracę, jakby nie mogła uwierzyć, że jej marzenie właśnie się spełnia.



Po kilku godzinach skręcania i przybijania na podwórku stanął drewniany domek, a obok niego huśtawki i zjeżdżalnia.
Patrycja była tak zadowolona i szczęśliwa, że od razu zaczęła oglądać swój własny plac zabaw z każdej strony, sprawdziła czy wszystko jest jak należy, czy huśtawki dobrze działają, a w domku jest wystarczająco dużo miejsca do zabawy. Okazało się, że ekipa spisała się na medal, a uśmiech nie schodził z twarzy marzycielki. O chorobie też zapomniała… chociaż na ten jeden wieczór.

Teraz Patrycja będzie mogła przenosić się w świat marzeń, gdy tylko będzie chciała. Wystarczy, że spojrzy za okno, żeby mieć pewność, że marzenia się spełniają. I dzięki temu jej wiara w spełnienie największego marzenia – zdrowia, oczywiście – nie osłabnie.



Dziękujemy wszystkim, którzy wierzą w uzdrowicielską moc marzeń!

Campaign description

Patrycja jest pełną wdzięku młodą damą. Swoich rozmówców obdarza uroczym, odrobinę nieśmiałym uśmiechem. Jest bardzo zżyta ze swoją siostrą Mają. Dziewczynki uwielbiają spędzać ze sobą czas na wspólnej zabawie.

Zapytana o swoje największe marzenie, 8-letnia Patrysia zaczyna opowiadać o pięknym, drewnianym placu zabaw. Dokładnie wie, jak ma wyglądać i z czego powinien się składać. Marzycielka jednym tchem wylicza poszczególne elementy: domek ze zjeżdżalnią, huśtawki i piaskownicę w nietypowym kształcie – żółwia. Dziewczynka z błyszczącymi oczkami precyzyjnie opisuje wszystko to, co składa się na jej największe pragnienie.

W taki sposób opowiada się o najprawdziwszych marzeniach i to właśnie one mają największą moc. Sprawiają, że długie godziny spędzone na badaniach w klinice płyną szybciej. To o nich śni się podczas każdej ze szpitalnych nocy… Takie marzenia nie pozwalają poddać się chorobie (u dziewczynki wykryto guz mózgu), są jak przyjaciele, którzy chronią przed bólem, strachem i cierpieniem.

Wśród beztroskiej zabawy na upragnionym, drewnianym placu Patrycja na pewno na kilka chwil zapomni o tym, że przyszło jej zmagać się z ciężką chorobą. Poczuje się wyjątkowo i radośnie, a właśnie tak powinny czuć się dzieci. Każdy z nas jest marzycielem, dlatego każdy wie, jak wielką moc mają marzenia, zwłaszcza te spełnione. Pomóżcie nam zebrać 4000 zł na plac zabaw wymarzony przez Patrycję.

430,00 zł ( 10.75% )
Donated by 23 people

Follow important campaigns