Your browser is out-of-date and some of the website features may not work properly.

Update your browser to use this website in a safer, faster and easier way.

Update your browser

On siepomaga.pl we use cookies and similar technologies (own and from third parties) for the purpose of, among others, the website proper performance, traffic analysis, matching campaigns, or the Foundation website according to your preferences. Read more Detailed rules for the use of cookies and their types are described in our Privacy Policy .

You can define the preferences for storing and accessing cookies in your web browser settings at any time.

If you continue to use the siepomaga.pl portal (e.g. scroll the portal page, close messages, click on the elements located outside messages) without changing privacy-related browser settings, you automatically give us the consent to letting us and cooperating entities use cookies and similar technologies. You can withdraw your consent at any time by changing your browser settings.

By naprawić błędy poprzedniej operacji...

Hanna Człapińska
Campaign finished
6 904,00 zł ( 100% )
Donated by 157 people
Campaign goal:

operacja stóp, po nieudanej operacji haluksów

Campaign organiser: Fundacja Słoneczko
Hanna Człapińska, 49 years
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
stan po błędnie przeprowadzonej operacji haluksów
Starts at: 25 October 2018
Ends at: 08 November 2018

Campaign description

6 lat temu przeszłam operację haluksów, po której znów miałam normalnie chodzić i nie czuć bólu. Niestety, koszmar wrócił, a jeśli nie zostanę zoperowana na czas, być może już nigdy nie dam rady stanąć na własnych nogach. Mam dwoje dzieci, którym jeszcze długo będę potrzebna, dlatego muszę chodzić! Los postawił na mojej drodze lekarza, który dał mi nadzieję, że moje stopy będą zdrowe. Jak najszybciej powinnam przejść operację, na którą nie mam pieniędzy. Czas na ich uzbieranie mam do połowy listopada, dlatego bardzo proszę, pomóż mi!

6 904,00 zł ( 100% )
Donated by 157 people
You are reading the old version of the campaign.

The content may contain out-of-date information about the Person in need.

Follow important campaigns