Your browser is out-of-date and some of the website features may not work properly.

Update your browser to use this website in a safer, faster and easier way.

Update your browser

On siepomaga.pl we use cookies and similar technologies (own and from third parties) for the purpose of, among others, the website proper performance, traffic analysis, matching campaigns, or the Foundation website according to your preferences. Read more Detailed rules for the use of cookies and their types are described in our Privacy Policy .

You can define the preferences for storing and accessing cookies in your web browser settings at any time.

If you continue to use the siepomaga.pl portal (e.g. scroll the portal page, close messages, click on the elements located outside messages) without changing privacy-related browser settings, you automatically give us the consent to letting us and cooperating entities use cookies and similar technologies. You can withdraw your consent at any time by changing your browser settings.

Walka Wandy trwa - pomożecie pokonać raka?

Wanda Simon
Campaign finished
Campaign goal:

Avastin - lek ostatniej szansy w walce z nowotworem

Campaign organiser: Fundacja Siepomaga
Wanda Simon, 71 years old
Poznań, wielkopolskie
Nowotwór złośliwy trzonu macicy - wznowa
Starts on: 27 November 2018
Ends at: 27 May 2019

Campaign description

Mamy potrzebujemy niezależnie od tego, ile mamy lat. U naszej zdiagnozowano raka trzonu macicy i wraz z tymi słowami pojawił się okropny lęk i pytanie, jak dużo czasu jej jeszcze zostało... Mama jest silna, wiedzieliśmy, że się nie podda, jednak mimo operacji i radioterapii choroba wróciła. Wiemy, że jeszcze może wygrać, że jeszcze wiele pięknych lat możemy spędzić razem. Ta szansa ma jednak swoją cenę, która jest dla nas ogromna. Avastin - to nasza nadzieja, lek, który może pomóc. Trudno pogodzić nam się z faktem, że koszt terapii może być barierą w walce z rakiem. Prosimy, pomóż nam wyrwać mamę z rąk nowotworu!

You are reading the archived version of the campaign.

The content may contain out-of-date information about the Person in need.

Follow important campaigns