Ipopanda na rzecz Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

The money box was created on the initiative of the Organizer who is responsible for its content.
Pomóż naszej IPOPANDZIE zebrać pieniądze dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
O Stowarzyszeniu:
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich przeciwdziała marginalizacji osób starszych, łamie stereotypy na temat starości i alarmuje społeczeństwo o trudnej sytuacji seniorów w Polsce.
Głowną misją jest dotarcie do osób najbardziej potrzebujących, do tych, dla których największą bolączką jest samotność. Wolontariusze Stowarzyszenia to nie tylko pomocnicy osób starszych, ale przede wszystkim ich przyjaciele. Odwiedzają osoby mieszkające samotnie, troszczą się o ich zdrowie i kondycję psychiczną. Towarzyszą seniorom na co dzień, rozmawiają, chodzą na spacery, do teatru, na wystawy. Organizują krótkie wycieczki za miasto.
We wszystkich swoich działaniach wolontariusze i pracownicy małych braci Ubogich kierują się mottem: „kwiaty przed chlebem”. Ta dewiza podkreśla znaczenie tworzenia relacji opartych na przyjaźni i empatii pomiędzy wolontariuszem a podopiecznym.

All funds accumulated in the money box were transferred
directly to the target Organization:
Pomóż naszej IPOPANDZIE zebrać pieniądze dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
O Stowarzyszeniu:
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich przeciwdziała marginalizacji osób starszych, łamie stereotypy na temat starości i alarmuje społeczeństwo o trudnej sytuacji seniorów w Polsce.
Głowną misją jest dotarcie do osób najbardziej potrzebujących, do tych, dla których największą bolączką jest samotność. Wolontariusze Stowarzyszenia to nie tylko pomocnicy osób starszych, ale przede wszystkim ich przyjaciele. Odwiedzają osoby mieszkające samotnie, troszczą się o ich zdrowie i kondycję psychiczną. Towarzyszą seniorom na co dzień, rozmawiają, chodzą na spacery, do teatru, na wystawy. Organizują krótkie wycieczki za miasto.
We wszystkich swoich działaniach wolontariusze i pracownicy małych braci Ubogich kierują się mottem: „kwiaty przed chlebem”. Ta dewiza podkreśla znaczenie tworzenia relacji opartych na przyjaźni i empatii pomiędzy wolontariuszem a podopiecznym.

