Skarbonka zakończona
Skarbonka

TELEFON ZAUFANIA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY – 116 111

Avatar organizatora
Organizator:Rafał Gębura

Skarbonka została założona z inicjatywy organizatora, który odpowiada za jej treść.

Pracownicy telefonu zaufania 116 111 już od 13 lat niosą pomoc dzieciom w kryzysie. Telefon jest bezpłatny, anonimowy, działa przez całą dobę i niemal każdego dnia ratuje dzieciom życie.

„To są 2-3 sytuacje dziennie, kiedy rozmawiamy z osobą na granicy życia i ją ratujemy” – opowiada Michalina Kulczykowska, konsultantka numeru 116 111 w najnowszym odcinku „7 metrów pod ziemią”. 

Rafał Gębura


Telefon zaufania prowadzi Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Jak dotąd, organizacja finansowała utrzymanie telefonu dzięki publicznym dotacjom, które w zależności od roku pokrywały od 30 do 60 proc. finansowych potrzeb. W ostatnich latach wsparcie finansowe instytucji publicznych drastycznie zmalało – do niespełna 6 proc. potrzeb. W 2022 roku telefon zaufania nie otrzymał ani złotówki rządowego wsparcia. 

Aby konsultanci i konsultantki telefonu zaufania mogli dalej nieść pomoc dzieciom w kryzysie, niezbędna jest pomoc prywatnych darczyńców. W połowie stycznia przedsiębiorca Aleksander Twardowski uruchomił zbiórkę na ten cel, dzięki której udało się zebrać ponad 1 mln 950 tys. zł (stan na 31.01). Ta astronomiczna kwota z pewnością uchroni telefon zaufania przed zamknięciem, nie pozwala jednak pokryć 100 proc. rocznego budżetu funkcjonowania infolinii. Ten wynosi około 3,5 mln zł. 

Numer 116 111 to zespół 65 psychologów, psycholożek, pedagogów i pedagożek. Jedną z nich jest Michalina Kulczykowska, która w ramach wywiadu „7 metrów pod ziemią” opowiedziała o kulisach funkcjonowania telefonu. Relacja Michaliny, która doskonale uwydatnia zasadność funkcjonowania telefonu 116 111, to doskonała okazja, aby raz jeszcze zaapelować o wsparcie finansowe dla inicjatywy, która realnie ratuje życie najmłodszych Polaków. 

33 697 złWsparło 921 osób

Wszystkie środki zebrane na skarbonce trafiły
bezpośrednio
na docelową Organizację:

Pracownicy telefonu zaufania 116 111 już od 13 lat niosą pomoc dzieciom w kryzysie. Telefon jest bezpłatny, anonimowy, działa przez całą dobę i niemal każdego dnia ratuje dzieciom życie.

„To są 2-3 sytuacje dziennie, kiedy rozmawiamy z osobą na granicy życia i ją ratujemy” – opowiada Michalina Kulczykowska, konsultantka numeru 116 111 w najnowszym odcinku „7 metrów pod ziemią”. 

Rafał Gębura


Telefon zaufania prowadzi Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Jak dotąd, organizacja finansowała utrzymanie telefonu dzięki publicznym dotacjom, które w zależności od roku pokrywały od 30 do 60 proc. finansowych potrzeb. W ostatnich latach wsparcie finansowe instytucji publicznych drastycznie zmalało – do niespełna 6 proc. potrzeb. W 2022 roku telefon zaufania nie otrzymał ani złotówki rządowego wsparcia. 

Aby konsultanci i konsultantki telefonu zaufania mogli dalej nieść pomoc dzieciom w kryzysie, niezbędna jest pomoc prywatnych darczyńców. W połowie stycznia przedsiębiorca Aleksander Twardowski uruchomił zbiórkę na ten cel, dzięki której udało się zebrać ponad 1 mln 950 tys. zł (stan na 31.01). Ta astronomiczna kwota z pewnością uchroni telefon zaufania przed zamknięciem, nie pozwala jednak pokryć 100 proc. rocznego budżetu funkcjonowania infolinii. Ten wynosi około 3,5 mln zł. 

Numer 116 111 to zespół 65 psychologów, psycholożek, pedagogów i pedagożek. Jedną z nich jest Michalina Kulczykowska, która w ramach wywiadu „7 metrów pod ziemią” opowiedziała o kulisach funkcjonowania telefonu. Relacja Michaliny, która doskonale uwydatnia zasadność funkcjonowania telefonu 116 111, to doskonała okazja, aby raz jeszcze zaapelować o wsparcie finansowe dla inicjatywy, która realnie ratuje życie najmłodszych Polaków. 

Wpłaty

Sortuj według