Zgłosiłem się, co dalej?
Zapewne właśnie zapoznajemy się z Twoim zgłoszeniem. Jeśli chciałbyś w tym czasie dosłać więcej zdjęć lub dodatkowe informacje, napisz na siepomaga@siepomaga.pl .Czy ponoszę jakieś koszty z tytułu prowadzonej zbiórki?
Nie, osoby Potrzebujące nie płacą za prowadzenie zbiórki. Zbiórka uruchamiana jest na kwotę, której potrzebujesz, powiększoną o darowiznę na rzecz Fundacji Siepomaga, z której to fundacja pokrywa wszystkie koszty zbiórki oraz realizuje cele statutowe.Czy trzeba być Podopiecznym fundacji, by móc być na Siepomaga.pl?
Nie zawracaj sobie głowy formalnościami. Zamieść zgłoszenie i pozwól nam się z nim zapoznać. Damy znać, jak powinien wyglądać kolejny krok.
Niosąc pomoc współpracujemy zarówno z innymi fundacjami i ich Podopiecznymi, jak i bezpośrednio z osobami w ciężkiej sytuacji. Jeśli jest sposób, by pomóc, na pewno go znajdziemy!
Jakie dokumenty powinienem Wam przedstawić?
„Zgłoszenie” pomoże Ci zebrać wszelkie informacje, których potrzebujemy, by móc wystartować ze zbiórką. Jeżeli będziemy potrzebowali dodatkowych informacji lub dokumentów, poprosimy Cię o nie bezpośrednio.Czy możecie pomóc mi wypromować zbiórkę?
Każde działanie promocyjne ma za zadanie zwrócenia uwagi potencjalnych Darczyńców na problemy naszych Podopiecznych. O promocji swojego celu porozmawiaj z redaktorem.Kiedy opublikujecie post dotyczący mojej zbiórki na Facebooku?
Posty na FB publikowane są niezależnie od terminów aktywacji zbiórek na Siepomaga.pl. Musimy dostosować się do różnych scenariuszy. Sytuacje Podopiecznych są bardzo ciężkie i często zmienne, dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie obiecać publikacji na Facebooku. Natomiast jeśli jesteś w posiadaniu materiałów, które Twoim zdaniem pasują do specyfiki social media, podeślij je do redaktora.Co, jeśli nie uda się zebrać 100%?
Zebraną do tej pory kwotę - niezależnie, ile zbierzemy - przeznaczamy na Twój cel. Jeśli jednak chcesz, napisz do redaktora prośbę o przedłużenie zbiórki. Pamiętaj jednak, że więcej czasu nie oznacza większej ilości Darczyńców. Zerknij raz jeszcze w przesłaną Ci na początku zbiórki listę działań promocyjnych i pomyśl, co jeszcze warto zrobić. Wejdź również w kokpit swojej zbiórki - przygotowaliśmy dla Ciebie spersonalizowane materiały, które mogą pomóc w promocji zbiórki.Co, jeśli zmieni się cel mojej zbiórki?
Mamy świadomość, że w życiu bywa różnie, szczególnie, gdy sytuacja jest ciężka. Dlatego gdy przyjdzie konieczność naniesienia zmian w trwającej zbiórce, skontaktuj się z redaktorem prowadzącym.Jak mogę wypłacić środki?
Zlecenie wypłaty zebranych środków dokonywane jest na poziomie fundacji, z której ramienia prowadzona jest zbiórka. Skontaktuj się ze swoją fundacją macierzystą i omów kwestię płatności. W przypadku, gdy jesteś Podopiecznym Fundacji Siepomaga, możesz dać nam znać pisząc na siepomaga@siepomaga.pl .Czy na Siepomaga mogę zbierać środki na moje prywatne konto?
Nie ma takiej możliwości. Fundacja Siepomaga cieszy się ogromnym zaufaniem społecznym. Środki przekazywane są na cele pożytku publicznego, a ich wydatkowanie podlega kontroli. Zrozum proszę, że MOC Siepomaga to nie przypadek. Wiele lat poświęciliśmy na zdobycie zaufania Darczyńców, które pozwala nam zbierać tak niewyobrażalne kwoty. Dlatego bezpieczeństwo darowizn jest dla nas kluczowe i nie przelewamy zebranych środków na prywatne konta.Moi znajomi chcą zorganizować koncert/festyn/inne wydarzenie, by pomóc mi zbierać środki. Co teraz?
Każda pomoc jest na wagę złota. Korzystaj z nadarzających się okazji.
W kokpicie zbiórki znajdziesz spersonalizowane materiały promocyjne, które możesz wydrukować i wykorzystać w trakcie wydarzenia. Jeśli masz jakiś ekstra pomysł, napisz: siepomaga@siepomaga.pl .